måndag 14 maj 2012

Jag kandiderar till 3:e vice Förbundsordförande


I och med de senaste dagarnas händelseförlopp så har jag bestämt mig för att kandidera till 3:e vice förbundsordförande. Utöver min tidigare kandidattext så vill jag tillägga några ord.

Jag anser att jag innehar många av de kvalitéer och kompetenser som nu till viss del går förlorade i och med att den eminenta Ingrid Lundqvist lämnar VU och FS: Jag är en engagerad lagspelare med bred politisk kompetens, god kännedom om organisationen och en tydlig ideologisk kompass. Jag tror att jag har mycket att tillföra arbetet i CUF:s verkställande utskott och kan vara ett bra komplement till övriga vice ordföranden. Utöver detta är jag övertygad om att jag kan vara en god rådgivare och stöttepelare till vår förbundsordförande i hennes viktiga arbete.

Som vanligt så vill jag att ni ska höra av er om ni har några frågor eller funderingar.

Hälsningar
- Algot Thorin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar